piątek, 22 sierpnia 2014

PLACUSZKI MONTE

Robiłam placuszki już z różnych składników. Tym razem zaryzykowałam i użyłam zamiast mleka, deserków Monte.
I muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona. Są pyszne. Delikatnie czekoladowe. No i moje dziecko też było zachwycone.

2 małe opak. Monte
1 jajko
ok 1/2 szkl. mąki
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier ( ewentualnie)

Sposób przygotowania:

Dwa małe opakowania Monte przełożyć do miski. Dodać jajko i ok 1/2 szkl mąki oraz proszek do pieczenia. Jeśli ciasto będzie za gęste można dolać odrobinę mleka. Jeśli dzieci lubią słodsze można odrobinę dosłodzić. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać. Smażyć małe placuszki z dwóch stron na odrobinie oleju.
Podawać posypane cukrem pudrem albo z sosem czekoladowym.

1 komentarz:

Paulaaa pisze...

Czy mogę nie dodawać proszku do pieczenia ?